понедельник, 10 апреля 2017 г.

Всесвітній день здоров'я,


7 квітня - Всесвітній день здоров'я, який відзначається щорічно, починаючи з 1950 року. В цей день, у 1948 році, почала свою діяльність Всесвітня організація охорони здоров'я. ВООЗ діє в системі ООН і несе відповідальність за:
- наукові дослідження у сфері охорони здоров'я, 
- встановлення норм і стандартів, 
- контроль за ситуацією в області охорони здоров'я та ін. 
Метою діяльності ВООЗ є досягнення усіма народами високого рівню здоров'я, скорочення дитячої смертності, боротьба з епідеміями.
7 квітня, соціально-психологічна служба Солонянської СЗШ №2, з нагоди Всесвітнього дня здоров'я, провела інформаційно-просвітницькі заняття і конкурс дитячих малюнків на задану тематику.
Метою таких заходів є, передусім, усвідомлення учнями цінності здоров'я, відповідальність кожного за власне життя.




Комментариев нет:

Отправить комментарий